Lv
En

Veiksmīgas sarunas ar klientu pa tālruni

Šodien attālināta klientu apkalpošana ieņem aizvien nozīmīgāku lomu katra uzņēmuma ikdienā. Veiksmīga saruna ar klientu pa tālruni nodrošina augstu klientu apkalpošanas līmeni un jaunas sadarbības iespējas. 

2019. gada 16. aprīlī, otrdienā, Jūsu pārstāvētā uzņēmuma darbiniekiem vai Jums pašam ir iespējas uzlabot savas klientu apkalpošanas prasmes, apgūstot veiksmīgas telefona sarunas principus. 

  • Mācību kursa nosaukums: Veiksmīgas sarunas ar klientu pa tālruni
Detalizēts kursa apraksts un programma pieejama šeit!

Mācību kursu vada:

Spring Valley pasniedzējs Reinis Zarāns
Reinis ir klientu apkalpošanas un pārdošanas jomas eksperts. Sertificēts MBTI treneris.
Viņam ir bagāta praktiskā pieredze šajā jomā, kas iegūta 16 gadus pakāpeniski veidojot karjeru AS Swedbank gan kā speciālistam, gan vadītājam (klientu apkalpošanas speciālists, pārdošanas vadītājs, telefonpārdošanas virziena vadītājs, pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītājs, finanšu centra vadītājs). Reinis darbojās arī kā uzņēmuma iekšējais treneris, kopš 2004. gada regulāri vadot pārdošanas, produktu mācības, klientu apkalpošanas standarta ieviešanas, jauno vadītāju un klientu servisa mācības. Kopš 2012. gada Reinis sadarbojas ar Spring Valley. Sagatavojis un vadījis mācību projektus Siguldas Novada pašvaldībā, SIA Dardedze Hologrāfija, TNT Latvia, Latvijas Pasts, Elva Baltic, Valsts ieņēmumu dienests, Latvijas Amerikas Acu centrs, Latvenergo, Swedbank, Joker LTD u.c.
2019.gadā kļuvis par MBTI, psihometriskā instrumenta Nr. 1 pasaulē, sertificētu treneri.
Mācību kursu norise: 9:00-17:00 (iekļautas pusdienas un kafijas pauzes)

Pieteikšanās šeit

Sīkāka informācija rakstot uz info@springvalley.lv vai zvanot uz 67365200. 

Lai izdevusies un ražīga nedēļa, 

Spring Valley komanda