Efektīva rakstiskā komunikācija
Ko varat gaidīt no šī kursa?Lielākā daļa lietišķo attiecību šodien notiek rakstiski - visbiežāk elektroniski. Klienti vēlas sazināties ar mums tad, kad viņiem ir ērti, tāpēc bieži izmanto e-pastu, lai atrisinātu kādu jautājumu vēlā vakara stundā. Piegādātāji, partneri, kolēģi dažkārt atrodas citā laika joslā, tāpēc arī labprāt sazinās ar mums elektroniski. Turklāt elektroniskā saziņa ir lēts komunikācijas veids.
Diemžēl ērtums un ātrums, kādā notiek elektroniskā saziņa, veicina rakstīšanas kvalitātes pazemināšanos.
Ir vairāki iemesli, kāpēc par to būtu jāuztraucas:
1. Jūsu rakstītprasme liecina par visas organizācijas profesionalitāti.
2. Darbinieki, kas sazinās ar klientiem, ir tie, kas vistiešāk veido organizācijas tēlu.
3. Rakstītājam, atšķirībā no komunikācijas klātienē, tiek dota tikai viena iespēja - nav iespējas novērtēt saņēmēja reakciju un papildināt teikto.
4. Katrs e-pasts ir iegūta vai zaudēta biznesa iespēja.
5. Viss, kas tiek uzrakstīts ir kā "akmenī iecirsts".
Šajā kursā:
- Pilnveidosiet izpratni par komunikācijas procesu kopumā.
- Apzināsieties savas stiprākās un vājākās puses rakstiskajā komunikācijā.
- Iemācīsieties viedot efektīvu vēstījumu rakstiski.
- Labosiet biežāk pieļautās kļūdas rakstīšanas struktūrā, stilā un gramatikā.
- Asināsiet rakstītprasmi praktiskos vingrinājumos.
Kam šis kurss ir noderīgs?
Ikvienam, sākot ar organizācijas informatīvā e-pasta apkalpotājiem un beidzot ar augstākā līmeņa vadītājiem, jo elektroniskā saziņa ir svarīga biznesa ikdienas sastāvdaļa. Prast rakstīt pareizi un efektīvi - tas ir viens no organizācijas higiēnas faktoriem.
Kursa ilgums 8 h.
Kursa apmeklētāju atsauksmes:
LMT klientu konsultantu komanda:
"Rakstīšanas tehnika no pašiem pamatiem."
Kursa apmeklētāju atsauksmes:
LMT klientu konsultantu komanda:
"Rakstīšanas tehnika no pašiem pamatiem."
"Praktiski padomi labākai komunikācijai ar klientu."
"Tūlītējs efekts."
"Skaidrs rīcības plāns, kas jāuzlabo."
"Lietderīgi, stimulējoši, pozitīvi."
"Teicami! Paldies!"
"Konkrēta un īsa e-pasta sagatavošana."
"Saturīga teksta veidošana."
"Vērtīgākais - mūsu pašu kļūdu/esošu e-pastu analīze."
"Virtuālās saziņas etiķete."
"Vērtīgākais bija mūsu esošo problēmu apzināšana. Reāli piemēri, kurus varēsim pielietot darbā. Daudz derīgi, praktiski ieteikumi."
"Efekts ir! Ir jau sagatavots mājasdarbs ar veicamajiem uzdevumiem!"
"Lieliska pasniedzēja, labi sagatavoti materiāli, spēja ieinteresēt."
"Ļoti profesionāli + interesanti."
"Zinoša pasniedzēja. Paldies par interesantajiem un noderīgajiem kursiem!"
Piesakies mācību kursiem:
* Obligātie lauki
Pieteikties
Aizpildiet obligātos laukus!