Bezmaksas seminārs "Efektīva darbinieku tālvadība krīzes apstākļos" ir noslēdzies
Organizācijas attīstības centrs Spring Valley 2020. gada 29. aprīlī pl.14.00-15.00 aicināja vadītājus, personālvadības un projektu vadītājus uz bezmaksas tiešsaistes semināru
"Efektīva darbinieku tālvadība krīzes apstākļos"
Seminārā apskatījām divas tēmas:
1. Praktiski padomi attālinātā darba vadīšanā
- Krīzes ietekmes novērtēšana un prioritāšu izvirzīšana.
- Attālinātā darba organizācijas kārtība un vadītāja fokusa maiņa.
- Kā palīdzēt darbiniekam labāk iejusties attālinātajā vidē.
- Krīzes radītās iespējas. Do not waste a crisis.
Vadīja konsultante Katerīna Čerņavska,
Katerīna ir biznesa vadības konsultante, korporatīvo mācību pasniedzēja un vieslektore, kas atbalsta organizācijas un to vadītājus ceļā uz pārmaiņu projektu mērķu sasniegšanu. Katerīnai ir plaša starptautiskā pieredze attālinātajā darba organizācijā, vadot un piedaloties stratēģiskajos projektos DHL, Apple un Microsoft. Viņa ir ieguvusi Executive MBA grādu Rīgas Ekonomikas augstskolā un profesionālo izglītību starptautiskajā uzņēmējdarbībā, Mēlnlikes Politehniskā augstskolā, Zviedrijā. Vairāk par Katerīnu lasīt LinkedIn
2. Iekšējā komunikācija organizācijā krīzes laikā jeb kā komunicēt un strādāt ar darbiniekiem
- Komunikācija neskaidros apstākļos
- Darbinieku iesaiste attālināti
- Komunikācijas rituālu nozīme
Vadīja konsultante Ieva Veidemane
Ieva ir iekšējās komunikācijas un mārketinga speciālists, kas palīdz uzņēmumiem un visu līmeņu vadītājiem komunicēt labāk gan klātienē, gan attālināti. Ievas profesionālā karjera cieši saistīta ar starptautisku biznesa vidi, vadot vairāku tūkstošu darbinieku iekšējo komunikāciju, kā arī piedaloties lielu IT projektu ieviešanā un izstrādājot pārmaiņu procesus. Ievai ir ieguvusi MBA grādu Rīgas Biznesa skolā un profesionālo grādu Lietotāju pieredzē Glāzgovas Kaledonijas universitātē. Vairāk par Ievu skatīt LinkedIn
Semināra norises vide: Zoom.us platforma