Organzācijas attīstības centrs Spring Valley sadarbībā ar CRM Consulting aicina uz semināru " Efektīva biznesa procesu vadība un CRM"

Seminārs- „Efektīva biznesa procesu vadība un CRM”

CRM Consulting sadarbībā ar Organizācijas attīstības centru Spring Valley aicina Latvijas uzņēmējus un vadītājus uz semināru „Efektīva biznesa procesu vadība un CRM”.
Seminārs notiks 2011. gada 1. februārī plkst. 10.00- 14.00 viesnīcas Tallink Hotel Riga konferenču zālē.
 
Seminārā uzstāsies:
Kārlis Skuja- CRM Consulting Biznesa attīstības vadītājs
Ilze Čiščakova- Spring Valley biznesa konsultante un pasniedzēja
 
Semināra ietvaros tiks apskatīti sekojoši jautājumi:
 
  • Biznesa procesu divas puses
  • Darbinieka kā indivīda un uzņēmuma kā sistēmas loma mērķu sasniegšanā
  • Pārmaiņu vadība uzņēmumā un pārmaiņu ieviešanas efektivitātes palielināšana
  • Līderis un līderība pārmaiņu procesos
·         Kas ir CRM?
·         CRM ieviešana- mērķi, secība, pārmaiņu vadība, riski;
·         Investīciju atdeve no CRM sistēmas;
·         CRM sistēmas demonstrācija;
 
Klientu attiecību vadība (CRM) ir mārketinga, pārdošanas un klientu apkalpošanas procesu sinerģija, kas tiek īstenota, lai veidotu kvalitatīvas attiecības ar klientiem, palielinātu to lojalitāti, paplašinātu tirgus daļu, sistematizētu un atvieglotu darbu uzņēmumā, kā arī paaugstinātu uzņēmuma peļņu.
 
Uzzini par veidiem un iespējām, kā īstenot veiksmīgu uzņēmuma darbību un klientu attiecību vadību, un uzlabo sava uzņēmuma efektivitātes rādītājus!
 
Seminārs notiks latviešu valodā.
Ieeja seminārā- bez maksas, vietu skaits ierobežots.
 
PIETEIKTIES SEMINĀRAM
 
 
Kontaktpersona:
Evelīna Blūma
CRM Consulting
evelina@crmc.lv
www.crmc.lv
Mob.t. 26183979