Telefonpārdošana

Kā palielināt pārdošanas rezultātu vienkārši paceļot klausuli?
Pirms 15 gadiem masu medijos parādījās raksts par kādu cilti Āfrikā, kurā tās vecākie, lai apliecinātu savu statusu, pie jostas nēsāja piestiprinātu mobilo telefonu. Lieki teikt, ka piezvanīt vai saņemt zvanus ar to nevarēja, jo tuvākā bāzes stacija atradās vairāku simtu kilometru attālumā. Šodien situācija ir mainījusies. Ir grūti atrast cilvēku, kam nav telefona – mobilā vai stacionārā. Tieši tādēļ aizvien vairāk uzņēmumu izmanto telefonu kā kanālu klientu sasniegšanai. Tas ir ērti klientam un efektīvi uzņēmumam.  Taču ne vienmēr klienta sasniegšana nozīmē produkta vai pakalpojuma pārdošanu.  Kā panākt, lai pēc iespējas vairāk zvanu ir rezultatīvi? Kā motivēt sevi un citus pacelt klausuli un sākt uzrunāt klientus? Kā nekļūt pārāk uzbāzīgiem? Kā saņemties un turpināt zvanīt pēc neskaitāmu „Nē” saņemšanas? Tie ir jautājumi, kas nav sveši ikvienam, kurš kaut reizi ir zvanījis klientam un mēģinājis pārdot pakalpojumus vai produktus.
 
Ko varat gaidīt no šī kursa?
Iegūsiet papildu motivējošu enerģijas lādiņu pārdošanai pa telefonu. Motivēts pārdevējs ir nozīmīga pārdošanas procesa sastāvdaļa. Pašmotivācija un pozitīva domāšana kā pirmais solis telefonpārdošanas uzsākšanā.
Sapratīsiet, kā organizēt zvanīšanu un pārdošanu klientiem, un kā sekot līdzi saviem rezultātiem. Katram pārdevējam ir jāpārzina sava pārdošanas statistika – uzrunājamo klientu skaits, pārdoto produktu skaits, utt..  
Atsvaidzināsiet pārdošanas pamatu teoriju. Loģiski organizēta pārdošanas saruna palīdz saprast klienta situāciju un vajadzības, aktualizēt produkta vai pakalpojuma priekšrocības, izvairīties no potenciālajiem klienta iebildumiem.
Iegūsiet praktiskus instrumentus klientu izzināšanā un argumentēšanā. Trenēsiet prasmi veidot veiksmīgas pārdošanas sarunas, izzināt klientu, ieklausīties klienta vajadzībās un akcentēt priekšrocības. Veiksmīgi būvēts jautājums sniedz visu nepieciešamo informāciju, lai izveidotu klientam aktuālas klientam aktuālās priekšrocības un ieguvumus.
Teorijas un iegūtās pieredzes nostiprināšanai tiek izmantoti praktiskie uzdevumi un pārdošanas situāciju simulācijas.
 
Kam šis kurss ir noderīgs?
Ikvienam darbiniekam, kurš jau zvana un pārdod klientiem, vai vēl tikai gatavojas to  darīt.
 
Kursa ilgums 8 h
 
Piezīme. Kursa saturu un ilgumu piemērojam atbilstoši Jūsu biznesa jomas specifikai un vajadzībām.