Klientu apkalpošanas prasmju pilnveidošana

Klientu apkalpošanas speciālisti sniedz būtiskāko ieguldījumu vienotas klientu apkalpošanas kultūras veidošanā savā uzņēmumā. Viņu personīgais zīmols, ko veido viņu vērtības, attieksme un motivācija kalpot klientam, nosaka tās smalkās detaļas, kas labu klientu apkalpošanu atšķir no izcilas klientu apkalpošanas.
 
Ko varat gaidīt no šī kursa?
Dalībnieki veidos vienotu izpratni par sava uzņēmuma klientu apkalpošanas kultūru, procesu un standartiem. Dalībnieki dziļāk apzināsies savu lomu un motivāciju, iegūs praktiskus instrumentus sevis vadīšanai – mans personības tips, tā stiprās puses un ierobežojumi, stresa un laika vadīšana.
Kursā daudz laika atvēlēts prasmju treniņiem - kontakta veidošana ar klientu, aktīvā klausīšanās, jautājumu tehnikas, problēmu risināšanas stratēģijas, konfliktu vadīšana, kā arī atšķirīgu tipu klientu atpazīšana un dažādu situāciju vadīšana.

Kam šis kurss ir noderīgs?
Ikvienas jomas speciālistam un vadītājam, kuru darbs ir saistīts ar klientu apkalpošanu.

Kursa ilgums 16 h

Kursu dalībnieku atsauksmes:

LLKC Siguldas nodaļas darbinieki:
  • “Lieliski un profesionāli sagatavots seminārs! “
  • “Atraktīvs pasniedzējs ar aizraujošu, neuzbāzīgu pasniegšanas veidu, lieliskiem
  • piemēriem no dzīves.“
  • “Vērtīgākās atziņas guvu par nepieciešamību veiksmīgāk argumentēt un
  • veidot sarunu.“
  • “Lielāka izpratne par klienta un savu prioritāšu novērtēšanu“
  • “Ļoti vērtīgi par sadarbību ar klientu un sava pakalpojuma pasniegšanu. “
  • “Lieliski praktiskie piemēri argumentēšanai un komunikācijai ar klientiem. “
Latvijas Pasts komanda:
  • “Kurss tika pasniegts ar humoru un saprotami. Paldies par frāzēm, kuras noderēs
  • ikdienā! “
  • “Daudz noderīgu, praktisku padomu ikdienas darbam.“
  • “Ieklausās un īstajā brīdī pamāca. Mācību kursā pielieto gadījumus no
  • dzīves, kas veicina domāšanu un sasaisti ar ikdienu un darbu.“
  • “Bija vērtīgi paskatīties un paklausīties sevi no malas.“
  • “Praktiski pielietojamas teorijas.“
  • “Bija ļoti vērtīgi paklausīties sevi, kā reaģēju konkrētā situācijā. “
Cleanhouse komanda:
  • “Izcils humors! Teicami!“
  • “Kompetenta, pārliecinoša, prasīga pasniedzēja. Izcils darbs ar izcilu rezultātu!“
  • “Ļoti profesionāls darbs! Neskatoties uz to, ka grupā ir daudz cilvēku, ir sajūta, ka strādā ar katru individuāli.“
  • “Praktisks dialogu treniņš ar klientu, ļoti noderīgi ikdienas darbā.“
  • “Praktiski padomi, kā strukturēt sarunu problēmsituācijās.“
  • “Guvu pārliecību, ka varu ar klientiem būt līdzvērtīgā nevis zemākā pozīcijā. Noteikti izmantošu gūtās “formulas” un ieteikumus savā darbā un ikdienas dzīvē.”
  • “Labs treniņš, lai gūtu pārliecību sarunās ar klientu un atrisinātu sarežģītas situācijas.”
  • “Pilnīgi viss bija noderīgi - argumentēšana, komunikācijas maldi, jautājumu uzdošanas tehnikas, pārliecinoša uzvedība, robežu nospraušana, cieņpilna attieksme, pirmkārt, jau pret sevi.”
Cabot komanda:
  • “Noteikti iesaku šo kursu ikvienam, kurš strādā ar klientiem, kā arī tiem, kuri vienkārši vēlas kļūt pārliecinātāki par sevi un veiksmīgāki.“
  • “Apguvu daudz kā jauna par komunikācijas metodēm, kolēģiem, un, galvenais, par sevi!“
  • “Kurss bija pilnībā tā vērts. Ļoti daudz ieguvu no praktiskajiem vingrinājumiem.”
  • “Ļoti interesanti un motivējoši. Profesionāli treneri. Lielisks līdzsvars starp teoriju un praksi.“
  • “Neticami noderīgi vingrinājumi, kuri parādīja, cik atšķirīgi mēs esam, taču spējam sasniegt vienu mērķi.“
  • “Vērtīga praktisko situāciju izspēle no reālās dzīves. Bija ļoti efektīvi redzēt sevi no malas darbībā.“
  • “Redzēt sevi video analīzē, iespējams, ir efektīvākā metode, kā mudināt iegūtās zināšanas pārnest uz darbu. Kursā pielietotās radošās metodes lika man domāt un vieglāk uzņemt zināšanas.“